have fun

من عـــــاشق آغاز ها هستم!

بیا به هم قول بدهیم اصلا برفهای تازه باریده ی یکدیگر را بهم نریزیم.
برف آبه نشویم
مثل این زمین بمانیمو...
باهم آب شویم

 

سلام به همه ی دوستای عزیزم.

نظر خصوصی هاتون زمانی باشه که نیازه...

نظر تبلیغاتی ندین...ابدا...

پروفایلم فعاله...

یه کمم دلتون بسوزه یه دونه کامنت قبل بیرون اومدن از وبم بکنین.

http://uploadax.com/images/29584580902979377384.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

من با عینک دودی
ساعت15:41---23 آبان 1393
وبت رو تو نودهشتیا یافتم
با تبادل موافقی؟


َAtiye
ساعت15:18---30 مهر 1393
وب خوبی داری...خوشحال میم منو لینک کنی به منم خبر بده لینکت کنم.

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت14:43---16 شهريور 1393
این که چقدر از آن روز ها گذشته …

یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم…

یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم…

اصلا مهم نیست …

باز باران که ببارد ،

هروقت که میخواهد باشد ،

دلم هوایت را میکند


freshteh
ساعت15:01---22 مرداد 1393
وب خوبی داری

دوست داشتنی علی
ساعت15:21---3 مرداد 1393
مدتهاست نه با امدن کسی دلخوشم ونه از رفتن کسی دلگیر...بی کسی هم عالمی دارد...

reza
ساعت14:43---27 تير 1393
سلام وبلاگت خوبه ها اما قالبت یه کم کلاستو اورده پایین

دلتنگ
ساعت19:27---25 تير 1393
سلام لطفا این سورس مسخره قفل راست کلیک رو بردار . اسکرول درست کار نمیکنه ادم نمیتونه بره و مطالب شمارا کامل بخونه میخوای کل مطالب وبلاگت رو همین طور که راست کلیک رو قفل کردی تحویلت بدم ؟
خودت امتحان کن کنترل آ + کنترل سی=کنترل وی کل وبلاگت کپی پیست شد بدون راست کلیک.
این رو هم قفل کنی 2 تا راه حل دیگه هست.


س
ساعت15:12---25 تير 1393
سلام
وبلاگ قشنگه ولی قشنگ ترهم میشه تازه بازدید هم کم داره
برو به سایت زیر رو تبلیغ سمت راست پایین کلیک کن سایت تبلیغ کننده دو صفحه باز میکنه یکیش تبلیغ که میتونی ببندی و یه سایت واسه کلی کد و قالب وبلاگ و یه کد واسه افزایش بازدید وبلاگت هست
من رفتم جالب بود....


ی بنده خدا
ساعت14:42---25 تير 1393
666666666

ali abbasi
ساعت14:40---25 تير 1393
وب قشنگی داری

نفسس
ساعت12:52---24 تير 1393
آدم یک جایی دست به خودکشی میزند؛

نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند، نه!

قید احساسش را میزند …


سارا
ساعت1:28---24 تير 1393
سهلااااااااااااممممممممم بر دوست خل خودم دلم برات تنگولیده بوس بوس
.
.
.
.
.
راستییییییییی لینک شدی


مبینا
ساعت16:39---23 تير 1393
سلام ابجی وبت عالیه موفق باشی

حقیقت
ساعت13:48---22 تير 1393
what bad web

بهروز
ساعت15:38---20 تير 1393
سایتت آغاز قشنگی داره-موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. fatemeh . جمعه 20 تير 1398 . 13:53

have fun
ABOUT

CATEGORIES
TAGS
PAYEHBASHID
دلنوشته های من
نازگل دختر بابا
عجیب ولی واقعی
alone girl
وبلاگ حوریه
انار
دودل بی حمتا
ردیف آخر
خارج از گود
تلخند
بیا تو ببین چه خبره
everything
دخمل
bikini
زندگی
love
مهروماه
امپراطوریه خنده
چارتار
همه چیز قاطی پاتیه...
شرف شمس و عجایب علم
**ملودی دل من**
تنها ترین تنها
خنده
شهرک عشق
NOTLOVE
عشق حقیقی
korea
دختـــــروونه✿
pink girl
سرگرمی
varzesh3
كلبه نجوم «2
::همفکری با دکتر علی شریعتی::
مدل لباس
::همفکری با دکتر علی شریعتی::
علمی
دوست داشنتی
با ما دنیای والیبال را تجربه کنید
دوست داشنتی
زندگی سخت
ملوسک
یکی بود؛هنوزم هست
مسابقه دخملونه
فتو ستاره ساق
قاطی پاطی
همه چیز
●▬▬▬▬ஜ۩من تنها هستم;اما تنها من نیستم۩ஜ▬▬▬▬ ●
سرگرمی1
زیر چتر خدا
تا شقایق هست زندگی باید کرد
یادگاری از من
عاشقانه
دانلود آهنگ غمگین
بیرجند سیتی
بی تو خاطره هایت چه کنم؟؟؟
دخی شیطون
دخمل خوب
beautiful-girl
star girl lover for ever
smart girl
ستاره های هالیوود
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان have fun و آدرس have-fun.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 108306
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 1